Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




02 August 2012

SilA uNdi puTeRi sAyA





Salam Ramadon ke 13..tinggal 16hari lagi je nak raya..hehe

Tadi aku bukak facebook,ade kawan aku sorang ni dok uplode gambar anak die kat Page Lollytot ,suruh LIKE gambar anak dia.Aku pun ape lagi turut turun padang uplode gambar si Kiesha..hehe nak menang jugak.tapi bukan senang nak menang ni tau,kene dok pakat-pakat kat orang ramai,suruh LIKE gambar anak kite tu,aku ni bukan la nak menang sangat pun,saje nk mengisi masa yang terbuang..hehe...tp kalau dah rezeki si Kiesha menang alhamdulilah...tp tengok orang dok like gambar Kiesha nan hadoo jek...ramai lagi bayi yang comel-comel ko!!

Cara untuk vote camnih...

Korang kene like page Lollytot dulu

Kemudian baru la LIKE gambar anak aku...hehe

Kepada yang dah like tu,terima kasih daun keladi lain kali like lah lagi..hehe



ni la gambar yang uplode tu...jangan lupe LIKE ye kengkawan ♥

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...