Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




16 August 2012

Kiesha Demam + Selsema + BAtuk




Assalamualaikum...


Pagi ni aku mengantuk gilerr,mana tak nya lepas sahur tadi aku  n husband hantar Kiesha ke Poliklinik Falah Medica,(dekat signboard tertera poliklinik 24jam)tapi bile aku sampai,gelap gelita dalam hati aku kata,nie mesti dieorang pegi bersahur,tapi jangkaan aku silap,memang sah dieorang tak bukak.Dah terpaksa kiteorang balik rumah,dan akan ke sana semula petang nanti,lepas aku balik kerje.Dan husband sempat jugak la beli MCD drive thru untuk bersahur..

Sebenarnya aku ke klinik tu sebab Kiesha pagi tadi batuk teruk,kesian aku tengok die batuk mcam tu,macam banyak kahak kat dada dia,dah nama pun baby mana la reti nk buang kahak macam kite2 kan,aku harapkan kalau die batuk2 akan muntah,tapi bila aku tepuk2 belakang die,die tak pulak nak muntah,lepas die batuk2 die akan telan balik kahak tu...alahai...

Aku hantar Kiesha ke klinik tu masuk 2x sebenarnya,kali pertama minggu lepas tak silap..doktor ensem tu cuma bagi ubat demam (masa tu Kiesha baru nak demam) ubat selsema jenis minum dan titis kan kat hidung.Sekarang dia dah tak demam,cuma tinggal selsema je dan batuk..batuk tu yang merisaukan aku,takut2 lambat hilang batuk tu jadi lelah/semput pulak,so kena la lebih berjaga2..lagipun tinggal berapa hari  je nak raya,tak nak la raya-raya anak demam,silap2 mood nak beraya pun takde..hehe

Nie masa 1st day Kiesha demam,sebelum nie die selsema dulu baru batuk2 n demam..aku baru ambik die dari rumah babysitter,tapi demam2 pun still aktif :)

Nie pulak masa tengah tunggu Poliklinik Falah Medica bukak,dieorang pegi berbuka,lama jugak tunggu dieorang bukak klinik


Ni hari kedua demam,aku amik cuti haritu,sebab nk kena jaga si gendut neh..tgk,walaupun demam tetap aktif seperti biasa.



Nie la doktor yang rawat Kiesha..emcem kan..Dr.Nizan namanya :D



Mama harap,anak mama sorang ni cepat sembuh ye nak..kalau boleh biar mama yang tanggung segala kesakitan anak mama nie,biar mama yang demam,jangan kamu yang demam nak ='(



P/s:Lepas balik kerja nanti,aku n husband akan ke Poliklinik tersebut lagi,yela kite bayar mahal2 tapi hasilnya tak memberangsangkan...dan kami akan berbuka diluarrr :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...