Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




07 October 2011

Tukar Susu Anmum ke Susu Frisso dan akhirnya kembali ke pangkuan Susu Anmum semula


Tak bole blah punya tajuk kan...saje je sebab dah terajin nak update blog,tu yang tajuk pun berjela jela...jangan marah haaa....

Okey,straight to point....cewah,speaking pulak...padahal inggeris aku pon yang hadoooo!!! ;D
Hari tu,punya lah aku tawaf satu mall,sebab nak cari Anmum  yang dalam tin,sebab beli yang kotak seminggu jek dah habis..,so ingat nak la cari yang dalam tin..sekurang kurangnya,dapat lah bertahan sampai sebulan..cari punya cari,memang confirm takde...Satu hari,aku nak beli susu di kedai runcit,tetiba ternampak susu untuk ibu mengandung berjenama Friso Gold..sebelum nie tak pernah pulak aku nampak jenama nie,baru lagi kot kat pasaran.So,aku pun belek belek la harga,berat nye...aku pun mula buat perbandingan antara kedua dua susu nie..


Susu Anmum

Isi kandungan  = 650gram sekotak

Harga = RM 35.90

Susu Friso Gold

Isi kandungan = 900gram setin

Harga = RM 41.90 (tak sure)

Set Percubaan Friso Gold 4 paket sekotak RM9.90

nasib la ade set percubaan,so bole lah aku try dulu rasanya camne kan...kang beli terus yang dalam tin,buatnya rasa ntahapehapentah...tak ke menyosal...

Balik rumah aku terus je rasa susu tu,perghhh..memang tak sedap langsung rasanya....nasib aku beli yang set percubaan.takde la bazir sangat,lagipon aku bagi sume susu tu kat akak aku..  (dia preggy juga)
Dan akhirnya aku pulang semula ke pangkuan susu Anmum ku....hehehe..


2 comments:

  1. hahaa..akak minum friso mum ..sedap la kat tekak akak... kalau anmum akak kena cirit birit satu malam.... tak sesuai kot.... so lain org lain kan tekak nya..heheheh.. anmum kat simbolik kan ada..melati cari pai ke bandar ..jauh tu..hehehehe

    ReplyDelete
  2. eee...friso akak kata sedap...yekksss!! masa mula2 cari anmum dlm tin xde..rupenye mmg xde jual dlm tin..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...