Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




06 October 2011

Anak sedara baru...


Alhamdulilah,adik ipar aku dah selamat melahirkan cahaya mata sulong,dia melahirkan anak lelaki (cucu dan anak sedara pertama lelaki belah mentua) bila dapat cucu lelaki pertama,of coz la keterujaan tu melebihi batas...hehe..bagi famili belah laki aku la,disebabkan aku dah terlebih sudaaaa  anak buah lelaki,so rasa teruja tu tak la sangat,cuma teruja aku ke arah lain..iaitu teruja tengok baby..tak sabar nak tengok anak dalam perut nie keluar...(like daddy or like mummy hehe...)

Adik ipar aku nie masuk wad pada ari sabtu 1/10/2011...dan selamat bersalin pada 3/10/2011 pada pukul 6petang...aku dengar dia cerita nak bersalin,punya lah seram..huhu...tapi kalau tak dengar cerita pulak,tak tau pengalaman bersalin macam mana kan..huhu..


jom layan pic anak buah baru aku nih :-

::hye!! nama kita Farish:
:

:

:

:

:comel tak auntie punya baby,err!! comel tak baby punya auntie..hik3:


:


:


:


:




:nie la mak bapak baby kat atas tu..comel kan :












p/s:my husband dah tak sabar nak tunggu baby keluar,asik usap jek perut mummy =D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...