Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




09 October 2011

Mummy tengok baby!!!!

5/10/2011 haritu,usia kandungan dah genap 5bulan alhamdulilah....pejam celik tinggal lagi 4 bulan untuk kami suami isteri akan bergelar ibu & ayah (insyallah) doakan semuanya selamat..
Haritu aku dan suami ke Poliklink Azlina sebab semalam bahagian bawah perut aku rasa sakit & ngilu, (tapi takde tanda pendarahan atau sebagainya)sebagai  langkah berjaga jaga,suami menghantar aku ke klinik untuk kepastian,sejak aku mengandung nie pantang aku sakit sikit,suami dah sibuk nak hantar ke klinik. :)
(harap harap jangan anak pertama jek ade sikap sikap cmni..huhu)

Sampai sahaja ke Poliklinik Azlina,aku terus mendaftarkan diri...pesakit jangan cakap la,memang ramai giler..termasuk warga asing yang nak buat fomema...disebabkan memang niat aku nak scan kat situ,so nak tak nak terpaksa la tunggu,walaupon terpaksa tunggu lama.Tunggu punya tunggu,nama aku pon dipanggil,tapi suamiku tak ikut masuk sekali,sebab die tunggu di luar waktu tu,so aku masuk bilik doktor pun dia tak tahu dan tak nampak.

Setelah pung pang pung pang bercerita masalah aku,tetiba doktor cakap "akhirnya awak mengandung ye,tahniah!" aku blur blur,rupenya dulu aku pernah ke sini,sewaktu  bertanya tentang masalah aku yang tak datang bulan & belum mengandung.Doktor masih ingat lagi rupenya,mungkin dia tengok rekod aku kot..hehe..Dan kemudian,doktor menyuruh aku masuk ke bilik scan..*tanpa ditemani suamiku..uhuk3*
Doktor kata baby aku aktif,tapi ada songsang sikit..tapi doktor kata jangan risau sebab baby akan berpusing pusing,lagipun baru 5bulan kan....n doktor kata lagi uri aku normal,kat atas (sebab sebelum nie aku banyak terdengar,uri kat bawah) dan tali pusat pun tak terbelit kat baby...syukur alhamdulilah...anak mummy sihat yee...dan kebetulan scan,aku terus tanya doktor,jantina dah nampak ke doktor...doktor kata baby aku kepitkan kaki,so tak nampak...hehe..*anak mummy pemalu macam mummy jugak..tangan di dada tangan di atas..hehe* tak pela tak kisah la baby boy or girl..janji baby sihat selalu...(sebab sebab nak scan,sebab aku nak cari barang baby next month :)


psssttt:tak sabar nak tunggu baby keluar....lagi 4bulan..4bulan lagi :D




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...