Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




01 August 2011

Tangis Syukur!! (Part III)

28 Julai 2011 (Khamis)

Hari nie aku keje,alahai malas nya nak keje...oh ya! start aku pregnant nie,laki aku dah tak bagi aku pegi keje bawak motor..dia suruh bawak kereta je.. :).Harini jugak secara automatik aku dah mula teringin nak makan itu,nak makan ini *aku kuat makan tau!*masa waktu rehat,aku ke warung Kak Raja untuk beli mi kari dia yang sangat maveles!!! dah start dari sekarang,aku tak masak...hehe...agak agak teringin nak sesuatu,laki aku ajak ngeteh....weee~ kalau macam nie gayanya mengandung 10x pun aku nak..


29 Julai 2011 (Jumaat)

Morning Sickness agak berkurangan sedikit,walaupun hanya uwek uwek,tapi tak mengeluarkan isi isi di dalam perut...

30 Julai 2011 (Sabtu)

Harini aku halfday,after lunch kat rumah mak,badan aku sakit sakit,kepala pening,mata asyik nak terpejam aje...*macam nie rupanya pembawakan budak* aku sms bebudak kat office aku,yang aku tak masuk keje harini...dieorang pun paham,aku kalau kat opis banyak rilek rilek dari buat keje...bau minyak kapak jangan cakap la...hari hari dieorang hidu..keh3..lepas aku sms tu,aku terus tidoooo.....tapi tak lama,sebab kat rumah mak aku ramai bebudak (abang abang aku datang),so nak tido pun tak leh.Hari nie aku teringin bebeno nak makan Bubur Ayam kat Batu Pahat nun,malam nanti laki aku dah janji nak pegi makan kat sana..yeayyyyy.

Akhirnya,laki aku tunaikan janji dia untuk bawak aku makan kat Bubur Ayam tu,tapi punyalah ramai dan lama kiteorang tunggu makanan dan minuman sampai...ade la jugak dalam setengah jam....kata laki aku,nasib la aku nie tengah ngidam..kalau tak takdenye nak menunggu sampai setengah jam...lepas siap makan,kami ke Carefour,punyalah ramai manusia kat situ,walaupun kebanyakkan kedai semua dah tutup.Kami ke Carefour untuk cari susu yang sesuai unuk ibu mengandung macam aku nie...akhirnya aku memilih untuk membeli susu Anmum Materna *hampir hampir nak terbeli Anmum untuk kanak kanak..hehe*.Selesai membeli susu,kami beransur pulang,sebab aku sekarang tak boleh jalan jauh sikit...cepat mengah...


31 Julai 2011 (Ahad)

Sehari sebelum datang nya Ramadan,kami tidak kemana mana,laki aku just buat kerja kerja  kat rumah je,aku lepas sarapan pagi dan makan ubat,terus baring baring dan tertido..hehe....*sambil menunggu nurse datang rumah*sebab minggu lepas nurse kata nak datang hari ni,sebab tu aku tak kemana mana.Lebih kurang pukul 11 lebih,2 0rang nurse datang rumah...dieorang check tekanan darah aku..then picit picit perut aku...nurse pesan janganbuat kerja kerja berat dan jangan lupa minum air masak banyak banyak..jangan makan yang berempah & berminyak...



p/s:SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN AL MUBARAK!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...