Hello Kitty


.

♥ All About my lil princess,my husband & my family ♥

Skodeng




11 March 2013

Putih Putih Melati



Sejak lagu 'Putih2 Melati' by ST12 berkumadang kat radio,mesti aku tersipu2 malu...almaklum lah nama aku tu yang dieorang nyanyikan....glamer kejap mak..hihi..Lelagi kalau lagu tu berkumandang dekat ofis..lagi la rasa segan sekejap,mcm nk sorokkan muka bawah meja sekejap...bayangkan la ofis tgh senyap sunyi,tetibe  kumandang lagu tu kuat2....malu wehhh...


Jom nyanyi sama2

"Siapa bilang aku seperti dia,siapa bilang aku cintai dia..

Sesungguhnya aku tak benar2 cinta kerna kau tak seputih MELATI..

Kalau ada hitam pasti ada putih,jika hatimu kelam tak mungkin bersih tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih..kerna kau tak seperti MELATI...

Putih2 Melati...merah2 delimaaa...siapa yang baik hati pasti ku terimaaa"





hehehehee~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...